middagje uit

Vanmorgen voor het eerst weer de loopschoenen aangehad voor een hersteltraining van 5 km. De beentjes waren toch wel aardig stijf, maar het begin is er weer. Het volgend trainingsdoel is de halve marathon in Meppel op 8 oktober as.
Vanmiddag ben ik met de studiegroep naar het Vlechtmuseum in Noordwolde geweest en  naar de expositie van Mariet, Jitske en Jozet in de Tippe in Vledder.
Genoeg nieuwe ideeën opgedaan.
Vanavond wilde ik toch nog even aan mijn 'passiesjaal' werken (ik vind dit wel een mooie naam voor dit project). Gisteren schreef ik dat het breien wel meeviel, maar o jee er zaten toch wel een aantal fouten in. Ik heb nu 9 toeren van het patroon gebreid en volgens mij klopt het nu.
De nupps heb ik geprobeerd op de haakmethode, maar ik vind ze dan niet zo mooi worden. Dan maar op de traditionele manier, en maar veel blijven oefenen.

Reacties

Populaire posts