grote schoonmaak

Een week lang geen bericht op blogspot. Dit komt omdat ik met de grote schoonmaak bezig ben in mijn atelier.Wanneer een project afgerond is dan is mijn werkruimte daar erg aan toe. Het project voor Textielkunst Nu is af en bovenstaand werkstuk voor 'beweging' voor Noordnet is ook af (Lekker groot werkstuk geworden 110x 150cm, verbeeldend het hardlopen door de natuur)
Morgen komt de groep van Textielkunst Nu bij mij in het atelier op bezoek. We zullen de expositie in Ijhorst voorbereiden en nog een aantal andere zaken bespreken. Ook gaan we aan de slag met het nieuwe thema 'onder de loep'. Wat ik daarvoor wil gaan maken weet ik nog niet precies. Ik twijfel over twee opties; 1. de titel wordt 'bekijk het maar' in dit werkstuk wil ik uitvergrotingen van ogen gebruiken. Ogen die in mijn omgeving voorkomen dus mensen, ganzen, schapen, vissen, poezen, konijnen enz. Daarvoor zijn goede macro-opnames nodig en die blijken tamelijk lastig om te maken te zijn.
De tweede optie is het verenpak van een spreeuw. Daar heb ik eens een mooie foto van gemaakt:
Wij zullen zien wat het wordt.
spreeuw
foute foto aangeklikt, maar deze is ook mooi 'onze Loewie'
Posted by Picasa

Reacties

Populaire posts