Een week vol met van alles en nog wat

Deze week ben ik niet erg opgeschoten met de grote yilbird of paradijsvogel, toch ben ik wel druk in de weer geweest met aan textielverwante zaken.
De lessen wolborduren die ik dit seizoen geef bij  Vrouwen van Nu beginnen volgende week, dus deze week heb ik het materialenpakket klaargemaakt.
Donderdag hebben wij een bijeenkomst gehad van Textielkunst Nu, bij Kroko in IJhorst. We hebben de werkstukken voor de expositie (http://www.grenslooskunstverkennen.nl/) ingeleverd. Dinsdag ga ik samen met Klaasje Mulder en Cisca Anthonisse het geheel inrichten.
Vrijdag heb ik een fietstocht gemaakt naar Deventer en daar de expositie van het Quiltersgilde bezocht. Wat veel werkstukken waren daar te zien variërend van traditioneel tot artquilts. Deze expositie is nog tot dinsdag te bezoeken.
Bij de bijeenkomst van Textielkunst Nu heb ik van Klaasje Mulder een vogeltje gekregen. Gebreid op
pen 2, dus een schattig klein vogeltje.

Reacties

Populaire posts