snelle vogel

Op 21 oktober vroeg Liesbeth Tolsma mij naar het patroon van de Yilbird. Zaterdag 3 november kwamen haar eerste exemplaren al ingevlogen met daarbij het begeleidend schrijven:


Hierbij stuur ik je mijn eerste Yil birds.  In eerste instantie heb ik de Yil birds gebreid omdat ik uitdaging zag in het breien van het patroon. Breien is een hobby van mij en ik wil graag mijn kennis over  verschillende steken en patronen uitbreiden. Daarbij ben ik wel heel kritisch want ik vind lang niet alles interessant om te breien. Aan de Yil bird heb ik met veel plezier gewerkt. Er volgen ongetwijfeld nog meer waarbij ik het leuk vind verschillende kleuren en soorten wol met elkaar te combineren. Ik laat mij hierbij verrassen door het resultaat.
 
Groet, Liesbeth Tolsma, Engwierum.


Reacties

Populaire posts