textielfestival, laatste voorbereidingen

De komende dagen ben ik  bezig met voorbereidingen voor het Textielfestival dat aanstaande woensdag begint. Mijn werkstuk Zand-water is al onderweg. Mijn stukje voor de performance van Lichel van den Ende is geborduurd. Ik ben absoluut geen liefhebber van kruissteekborduren, maar dit keer heb ik op een fijne Aïda stof gewerkt, dat is mij goed bevallen.
http://www.lichel.nl/vervolg8.shtml.
onderdeel 509

Woensdagmiddag en donderdagochtend demonstreer ik bij Vrouwen van Nu in de Pieterskerk mijn manier van freeform knitting. Dat betekent voor nu, materiaal en gereedschap klaarleggen en  nog een stuk breien aan dit vest in wording
freeform knitting
\
Voor het  nummer van Vezel dat in juni uitkomt, heb ik een artikel geschreven over mijn ervaringen bij het jureren van de textielwedstrijd. Het slot van het verhaal, met de prijswinnaars kan ik natuurlijk pas na woensdag schrijven.



Reacties

Populaire posts