Update

Na een lange tijd zal ik maar weer eens ietss op mijn blog zetten. Ik werk hard aan diverse projecten, maar het verslag er van  op mijn site, dat schiet er wel eens bij in. Tot nu toe moest ik daarvoor naar onze ' vaste' computer, maar nu kan het ook goed mijn nieuwe tablet, hoop ik. Wanneer je dit kunt lezen, dan is het gelukt.
De laatste maanden ben ik druk geweest met Iers haken. Ik ben er tijdelijk aan verslaafd. Steeds ontdek ik nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Bij handwerkcafe Zwolle en bij Stuifzand Allerhande heb ik mijn opgedane kennis al doorgegeven aan cursisten. Steeds weer ervaar ik het lesgeven als een enorme stimulans om mijn eigen kennis en vaardigheden te vergroten. Het niveau van de deelnemers is zeer uiteenlopend. Ook de leerdoelen liggen op hele verschillende terreinen; de een wil echt alleen deze specifieke techniek leren om er bv een kledingstuk mee te maken, terwijl een ander op zoek is naar een uitbreiding van vaardigheden om er freeform mee te gaan werken.


Reacties

Populaire posts