Groot?

Voor mijn gevoel ben ik met een groot weefwerk begonnen: 50 bij 150 cm, dat is toch niet niks. De afgelopen weken heb ik echter diverse filmpjes gezien waarin echt grote tapestry weefsel werden gemaakt.
Een hele interessante BBC documentaire is de onderstaande:

Op de moment is er in de Kunsthal te Rotterdam ook een expositie van grote tapestry weefsels. Titel van de expositie zegt al iets over het formaat werk dat er te zien is: 'Extra large' wandkleden van Picasso en Le Corbusier tot Louise Bourgeois. Hij is toegevoegd aan mijn verlanglijstje van nog te bezoeken tentoonstellingen. Ik heb nog tot januari de tijd, wie weet.Kunsthal.nl

Reacties

  1. Slot machines machines and how to open an - DrmCD
    The Slot Machine · 1. Open a new slot machine · 2. 구리 출장마사지 Open a new slot machine · 3. 원주 출장샵 Place the stake · 4. Take on the 사천 출장샵 most powerful 충청북도 출장샵 machine 동해 출장마사지 of the

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts