Dubbel breien

We mogen weer!

Wat een vreemd jaar is het geweest. Heel veel geplande evenementen zijn niet doorgegaan. Mijn agenda stond vol met allerlei lessen die ik zou gaan geven, maar telkens werd er, een voor een, een streep doorgezet. Dit zou heel veel stress hebben kunnen geven maar gelukkig kan ik mijn hoofd rustig houden door met textiel bezig te blijven, te blijven creëren.

Mijn meest geliefde bezigheid is dan breien. Soms van een patroon van iemand anders, maar meestal zoekend naar mijn eigen weg: De naalden bewegen, fantaseren over mogelijkheden, uitproberen, mediteren, repeteren, rust vinden in de herhalende beweging.

Dat is precies wat ik uitbeeldde in mijn werkstuk 'Tik Tik'


Dit werkstuk is gebreid in de techniek 'dubbel breien'. Laat dit nu de eerste techniek zijn waar we de lessen bij Handwerkcafé Zwolle weer mee hopen te starten.

Wil jij deze techniek leren,  vanaf de basis. Of wil jij kijken wat er nog meer mogelijk is in deze techniek? Dan ben je zaterdagmiddag 22 mei van harte welkom bij Brainz Zwolle.  Je moet je wel aanmelden meer informatie vind je hier.

Brainz is een hele grote ruimte, we kunnen er  goed de 1,5 meter regel in acht nemen. Wil je een hele dag in deze heerlijke 'bubbel van bezig zijn met textiel' verblijven dan kun je je ook aanmelden voor de ochtend, dan gaan we met elkaar spinnen.

experimenteren met materialen
traditioneel




experimenteren met richting


 


Reacties

Populaire posts